Herr & Fru

Har ni sett något vackrare?! 

 
 
Godmorgon! 
Igår sa de JA till varann, nu är de man och hustru, herr och fru, ett på riktigt. 
Hela dagen var så fin och trots en rejäl skur innan vi åkte in sken solen på det nyvigda paret när de klev ur kyrkan, och även hela kvällen. 
Mini var så himla duktig! Hon blev rädd när orgeln drog igång i kyrkan och sen var det egentligen dags för henne att sova så hon blev lite gnällig, men vi hade satt oss långt bak i kyrkan och kunde smita in i en liten skrubb och stänga när hon blev ledsen så jag tror och hoppas inte att vi störde. 
Hon somnade sedan en halvtimme på festen och vaknade lagom till middagen började. 
Förrätten gick fint, då satt hon vid oss i babybjörnen men sen var det ju egentligen sovdags för henne så hon var lite ledsen från och till men jag och A turades om att gå ifrån/stå i dörröppningen  med henne så jag tror inte vi störde. 
Tog lite tid att få henne att somna sen eftersom det var mycket ljud/applåder/slamrande disk men A gick ut med henne i vagnen vid 21:30 och då somnade hon innan han hunnit till gräsmattan typ. 
Vi parkerade henne inne "i tryggt förvar" och satte igång kameran. 
Efter kaffe & pralin, lek, vals, tårta och någon timmes dans bestämde vi oss ändå för att åka hem, trots att hon fortfarande sov, så hon fick sova halva natten hemma i tryggheten. 
Runt 01 checkade vi alltså ut, bra mycket senare än jag hade hoppats på och med 3,5 h "fritt" dessutom. 
Tack älskade lilla gullunge ❤ 
Jag tror och hoppas dock att festen fortsatte bra mycket längre än så. 
 
Så, i säng hemma strax innan 02 (så skönt att festen var 5min från där vi bor) och så tog vi morgon vid 07. 
Vid 09 var M trött igen dock så jag la mig med henne i vår säng och hon sover än (10:30). Jag passade på att vila en stund jag med, men somnade inte och nu sitter jag på sängkanten och vaktar för hon ligger inte i nestet och hade bara blöja på sig så jag la över täcket. 
Tog nog på hennes krafter igår ändå för hon sover sällan mer än 30-60 min på dagarna längre. 
 
Idag är A's sista semesterdag så vi myser nog bara hemma, vi är ju alla lite trötta. 
Ska lägga ut mer bilder från gårdagen ikväll när M tagit natt. 
Ha en mysig söndag!