Torsdag.

 

Godmorgon!

Tror jag lyckades söva om mini i sovrummet (tror skriver jag för att jag inte vet hur länge, men somnade gjorde hon), så nu har jag hunnit få i mig hela frukosten ovan och är redo för dagen. Klart det vore skönt med lugn en liten stund till, men nu har jag iaf fått i mig lite energi.
Efter hon sovit i vagnen igår satt jag med henne så gott som hela tiden mellan 14-21:30 så det blir ju lite påfrestande, men jag är så tacksam att nätterna fungerar (pepparpeppar ta i trä såklart).

Tänkte försöka komma ut på en promenad sen om det inte börjar regna, och i eftermiddag ska jag ner till vårdcentralen och ta spruta för kikhosta, får se om A hinner hem eller om M får följa med. Det får ju lösa sig hur som helst, någon gång blir ju första jag måste ge mig iväg med henne själv.

Ha en fin dag allihop, snart helg!