Påskdagen.

Lite bilder från gårdagen hos papps & M. 

Lammgryta med nanbröd och cheesecake. Y u m ! 
Knyckte matlåda så ikväll har vi god middag. 

Idag har vi varit hos svärisarna en sväng på lunch, annars har påsken spenderats hemma med vårt lilla knyte. 
Imorgon är A's sista dag hemma. Usch, ångest på den, de här dagarna har gått alldeles för fort. 
Vet inte om det bara var d-dropparna som ställde till det för mini heller, tror hon börjat få magknip för hon skriker flera omgångar per dag och kommer inte till ro och somnar på dagarna längre.
Kommer inte på att jag ätit något annorlunda heller, men vi funderar på om det kan vara kaffe, men jag dricker oftast bara på morgonen? 
Men det kanske kan ta två veckor innan de reagerar/får magknip?? 
Gör så ont i hjärtat när hon skriker och man inte vet vad som är fel. 

Publicerat i Vardag.
#1 / / Maria Axelsson:


Svar:
pauliinet.blogg.se

#2 / / Anonym:

Min lilla var jätte lugn första veckorna sen blev det helt tvärtom, jätte ont i magen. Det visade sig vara mjölkproteinallergi, efter jag själv valt att utesluta mjölkprodukter. Det är skapligt vanligt:/ /Emmelie

Svar: Hej!
Ja, jag frågade BVC om det igår men hon tyckte vi skulle prova en sak i taget, så nu har vi köpt magdroppar & windi, men hjälper inte det får jag plocka bort mjölken och se om det hjälper ☺
pauliinet.blogg.se

#3 / / Sara:

Oroa dig inte, allt är nytt för deras små magar så hon kan reagera på massa saker. Men jag förstår hur du känner om hon är otröstlig💕

Svar: Nej, det är säkert inget konstigt, hon äter ju och går upp, men det är så jobbigt att knappt kunna trösta henne 💕
pauliinet.blogg.se

#4 / / Anonym:

Provat Windi?

Svar: Vi köpte igår så ska prova under dagen :)
pauliinet.blogg.se

#5 / / Anonym:

Hoppas droppar och windi hjälper. Så omständigt men ändå rätt smidigt ( när man väl kommer in i det ) att utesluta mjölkprotein. Hoppas de ger med sig som sagt. Hjärtat brister gånger 10 när man knappt kan trösta dom små liven / Emmelie

Svar: Jag vet inte om det är dropparna, men idag har hon varit som förbytt. Glad och sovit nästan hela dagen, både i vagnen och inne. Hon verkar även få ur sig det hon ska mycket lättare, så jag hoppas verkligen hon är tillbaka till sig själv nu :)
pauliinet.blogg.se