Det nya livet .

Självklart är man partisk, men visst är hon ljuvlig?!
 
Hej på er allihop!
Tänk att det var den här lilla krabaten som levde rövare inne i magen ♥
Allting har gått bra och vi är hemma igen sedan i måndagskväll.
Millie är världens snällaste och idag var vi på efterkontroll och även där fick hon full pott.
Vi njuter för fullt av att vara hemma alla tre och jag jobbar på min återhämtning.
Det är det jobbigaste just nu, att vara så mörbultad och begränsad, men kroppen är otrolig och det blir bättre för varje dag.
Vi tyckte det var väldigt skönt att komma hem ganska snabbt när allt ändå kändes bra med Millie, slappnar av så mycket bättre här hemma.
Vi födde dessutom i Värnamo eftersom det var fullt på Ryhov här i Jönköping, men den storyn kommer senare.
 
Bloggen blir som den blir framöver, den är inte direkt prio ett, men jag kikar in när jag känner för det.
Instagram (mariapaulinetolf) och snap (paulinetolf) uppdateras som vanligt lite lättare.
 
Nu ska jag se om min lilla Milliemonkey vill ha mat, senare kommer nog mamma/mormor för ett första möte med den nya lilla familjemedlemmen.
 
Ta hand om er ♥
#1 / / Emma Hult:

Men åhl! Hon är så sött, du är inte för partisk, lovar ;) Måste få träffa henne någongång! Njut av allt nu! Saknar dig! Ta hand om er! Kram Emma

Svar: Tack ☺. Självklart! Du får komma och hälsa på när du är hemma nån gång! Kram 💞
pauliinet.blogg.se

#2 / / Jenny:

Hon är underbar ❤

Svar: 💞
pauliinet.blogg.se

#3 / / Thess:

Helt underbart ljuvlig är hon! 😍

Svar: 💞💞
pauliinet.blogg.se

#4 / / Grattis:

Hon är helt fantastiskt söt 😍😍

#5 / / Gabriella:

Hon är helt fantastiskt söt 😍😍

Svar: 💞💞
pauliinet.blogg.se

#6 / / rwoh.blogg.se:

Så himla fin! :) <3

Svar: Tack ☺💕
pauliinet.blogg.se