1 week.

 

Tänk att vår lilla Millie-mus redan har funnits i en hel vecka! 
Tack för alla grattis ♥

I helgen har vi haft fullt upp med familjebesök så nu har Millie träffat sin mormor, morfar & bonusmormor, morbror, farmor & farfar, farbror (+fru) och sina kusiner.
Hon sov sig igenom så gott som alla besök hehe, och hon blivit bortskämd med sååå mycket fina saker. Vårt matsalsbord är nu halvfullt med blommor och presenter.
Bortskämda lilla skit, om du bara visste hur många som redan älskar dig så otroligt mycket ♥ Alla var helt betuttade och ville inte åka hem, särskilt inte dina små kusiner.

Vi har även hunnit med en liten promenad och första badet hemma. Lite skeptisk fortfarande men det gick mycket bättre än på BB.
Annars hinner man ju inte så mycket, även om vi har världens snällaste bebis, så i veckan ska vi försöka njuta av att vara lediga tillsammans alla 3 och ta till vara på den tiden innan A börjar jobba igen, den här tiden kommer ju aldrig tillbaka.
Min kropp blir bättre för varje dag och idag funkade en kvarts långsam promenad iaf, så allt kommer ju blir smidigare och smidigare ju mer jag återgår till mig själv och inte behöver vila så mycket.
Längtar tills vi kan gå "riktiga" promenader, iaf nu när vädret varit så fint, man blir lite kokko av att vara inne hela dagarna.

Jag hoppas även kunna ha lite blandat material på blogg/instagram då jag själv irriterat mig en del när det baaaaaaara blir bebis på många bloggar/instagram/snap, men jag inser ju redan nu att det blir svårt hehe.
Fast än så länge gör vi ju inget annat än att gosa bebis, och det är det bästa vi vet.
Vi kan ligga och titta på henne i evigheter, skratta åt alla hennes miner och läten, vi jublar när det är bajs i blöjan och vi skrattar när hon alltid kissar i det fria vid blöjbytet och idag även över hela mig när jag skulle bära henne 2 meter från tvättstugan till badbaljan.

Vi är så kära i vår lilla skatt och jag kan inte ens föreställa mig alla yttligare känslor hon kommer ställa till med i mitt mammahjärta.

Shit alltså, jag är mamma, till en bebis, till min bebis, vår bebis, världens finaste lilla bebis ♥