Throw Back Monday: Santorini











Hej på er!
Fick en tavla av M igår från Santorini och kom på att jag fortfarande har massa bilder jag inte visat. 
Så här kommer några, mest på mig iofs hehe..
Man saknar värmen lite nu när vädret visar mulet och regn framöver, även om hösten varit väldigt välkommen.
Santorini var verkligen så magiskt vackert.
 
Än sitter jag i myskläder i soffan och slösurfar.
Klurigt det där med sovrummet. Tänker matta och gardiner nu.
Tror kanske det blir snyggast med vitt/ljust, eftersom en vägg är mörkblå och sängen är grå.
Hoppas på att mina beställningar kommer idag eller imorgon så vi kan bära ner sängen igen och börja piffa.

Nu ska jag nog försöka ge mig iväg på en promenad så kanske kroppen kickas igång sen och orkar göra lite nytta såsom vika tvätt, svara på mormors brev och annat som ligger hängandes över mig.

Fin måndag på er!