Selfie and dinner.

Från gårdagen då det vankades tjejmiddag på El Gordo.

Hej!

Då var redan lördagen jobbad och nästan slut. En fjuttig liten söndag kvar innan ledigt igen.
Tragiskt att jag alltid räknar ner tills jag är ledig haha.
Igårkväll var det iaf supertrevligt att äta ute med goa tjejer! Var hemma runt 22, så inte så farligt.
"Får" ju en timme extra i natt, om jag inte stannar uppe den timmen då såklart, men det känns inte direkt så nu hehe.
Men ja, då kanske man faktiskt får anse hösten som förbi också, när vintertid börjar imorgon och det är November på tisdag.
Var lite bitter förut över att det har regnat i nästan två veckor, men alltid lyckas bli sol när jag har jobbhelg.
Att det dessutom förmodligen är sista fina helgen innan alla löv faller till marken.
Men jag och festmannen tog en liten promenad när jag kom hem från jobbet, så fick njuta litegrann.
Önskar jag var ledig och hade kunnat fota hela dagen. Menmen..

Nu blir det tv och kväll!

Publicerat i Vardag.