Everything's on fire.

 

 

Det här måste ha varit den vackraste helgen på hela hösten, även om lite för många löv redan fallit, och kanske den sista.
Hann med en kort promenad efter jobbet igår och idag en lite längre.
Så vackert ute nu.
(Så trist förresten att kolla inlägget på datorn efter ha bloggat från mobilen, bilderna är sååå mycket fulare :()

 

God eftermiddag, eller godkväll.

Det känns i huvudet att klockan egentligen är mer än vad den är. Bara lite efter fem och redan kolsvart ute. Hade hellre haft mörkare mornar och ljusare på kvällen, för det är mörkt i vilket fall när jag går upp.
Så trots en timme extra i natt blir det kämpigt att hålla sig vaken ikväll känner jag.
Men såå skönt med ledigt imorgon och jag funderar seriöst på att stänga av båda telefonerna inatt så jag inte blir väckt hehe.
Imorgon blir det nog vändejt, om det inte ploppat bebis (så spännande nu, kan ske när som helst), annars inga planer.

Nu är det fotboll på tv så jag ska se lite serie innan det är dags för middag.

Hörs imorn, hoppas ni haft en fin helg och har kunnat njuta av det härliga vädret!