Fredag.

Så var första semesterdagen så gott som slut.
Började med morgonpromenad, hem för dusch, frukost, pack och sedan fika med mami, lillebror & hans E.
Därefter några timmar i solen innan Bada Bing med festmannen, kusin & O.
Nu dricker jag slatten i en vinflaska och ska gå och lägga mig.
04 ringer klockan och då bär det av mot El Greko.
Känns inte alls som vanligt, man brukar ju ha allt fokus på resan, men nu är mest fokus på packning, hus & flytt.
Men det släpper nog så snart vi kommit fram.

Ska försöka ta mycket bilder så bloggen kan bli lite roligare sen, den har varit hemsk det senaste och jag vet egentligen inte varför jag skriver.

Vi får se om den ens får följa med till Grekland, annars får ni hänga med på insta (mariapaulinetolf) & snap (paulinetolf), där jag uppdaterar mycket bättre. Tror båda är öppna för everyone.

Over and out.
Mors.

Publicerat i Vardag.