Motivation noll.

Här sitter jag i soffan på mitt arsle och borde vara på g till spinning, men nej, den avbokade jag 2min innan stopptid.
Förstår inte varför träningen blir allt eller inget för mig.
Antingen kommer jag igång superbra och får det på hjärnan, eller så bara tokvägrar jag och har ingen lust alls.
Hur hittar man balansen?
Och i detta läget, hur hittar man motivationen?
Nämnde jag att jag köpte järntabletter för ett tag sedan? Har känt mig himla pigg det senaste faktiskt, men när det gäller blotta tanken på träning så går kroppen i strejk.
Jag vill bara inte.
Måste vara vädret och min nya tjänst som suger musten ur mig.?

Tänk om man hade det här löpbandet att gå till igen, då skulle det inte vara några probelm, eller hur?
 


Och här förbannade jag mig över att höstens träning inte gett något resultat, men hey, magen är ju faktiskt på väg någonstans där!
Lår och rumpa kommer jag alltid ha, och här är dom faktiskt fulla av spinningmuskler, även om jag såklart hellre haft ett "thigh gap", så var jag fanimej stark och hyfsat vältränad innan Thailand!
Borde inte det räcka som motivation, att ta sig tillbaka dit, och vidare?
#1 / / Thess:

Du är så duktig pau! 😘 Och nej motivationen finns inte någonstans just nu, och så tror jag det är för många nu i dessa grå trista dagar! Nu vill vi ha vår så man kan få lite extra vitaminer från solen och kanske kan man komma igång lite då! Det får ta sin tid så länge man mår bra! :)

Svar: Tack fina du 💕 ja, det här "höstvädret" är fasen träligare än vinter. Våren är såå välkommen! Vi kommer komma igång så småningom som du säger ☺️😘
pauliinet.blogg.se

#2 / / Gabriella:

Du är världens finaste som du är gumman, men jag förstår dig. Vi är precis likadana, det kommer 😄😘❤️️

#3 / / Gabriella:

Du är världens finaste som du är gumman, men jag förstår dig. Vi är precis likadana, det kommer 😄😘❤️️

Svar: Tack och right back at ya! 😘❤️
pauliinet.blogg.se