Another monday.

Redan en månad sen?? Sjukt!
 
God förmiddag!
Jobbhelgen är över och fy bövelen vad skönt. Det gick jättebra och är sällan så farligt när man väl är där, men lediga måndagen efteråt är oslagbar.
Sen tar det givetvis emot när A är ledig och man måste åka ifrån på morgonen.
Men trots det fick vi mycket helg tillsammans med grill hos hans föräldrar i lördags och 5-års kalas för hans brorsdotter igår, så helgen gick verkligen snabbt.

Idag, efter 10h sömn känns det dock som att jag skulle kunna sova lika länge till.
Superhärligt med sol, och veckan visar ju över 25 grader, meeeeen (sccchhhh tror knappt att jag skriver det) jag är lite sugen på höst.
Tända ljus, lager på lager, sol och krispig frisk luft, kanske ett frisörbesök, mysinreda de ännu tomma ytorna i huset.
 
Det har liksom stannat av här hemma.
Vi gjorde allt första 1,5 veckan, sen, när vi började jobba stannade det och nu vet jag inte vart jag ska fortsätta.
Glasentrén är givetvis lockande, men vi väntar på att en bänk ska byggas först.
Övervåningen är vi hittills inte på så mycket så kanske skulle vi göra iordning sovrummet nere?
Vi tänkte inte "bo" där först, men sängen går knappt in under snetaket uppe så det blev så sålänge, men väggarna är inte roliga alls därinne.
Ytan under trappan skulle också behöva någon möbel...

Kan nog bli en ledig dag tsm med inrednings- och klädsurf hehe...
#1 / / Thess:

Åh jag är också sugen på höst! Massa goa halsdukar, lager på lager, fikastunder och mys med tända ljus! 😁 knappt så man vågar säga det som sagt men det är ju så mysigt! Får ta en mysfika i höst tycker jag! 😘

Svar: Eller hur! Känns ju hemskt, särskilt nu när värmen kommit tillbaka, men jag tycker mest det är jobbigt nu och vill ha friskare luft:)
Ja absolut, det måste vi! Både en eller två! <3
pauliinet.blogg.se