Latest.





Godmorgon! 
Äntligen helg och ledigt! 
I torsdagskväll var vi på Twin några stycken från jobbet för avskedsmiddag för F som slutade igår. 
Sorgligt, kommer nog ta nån vecka innan jag fattar att hon flyttat och inte bara är ledig lite. 
Igår var det ju första marknadsdagen vilket innebar 11h jobb och att jag kom hem 30 min innan jag skulle vara på fest/middag. 
Behövde både duscha, tvätta hår och piffa mig så den ekvationen gick ju inte ihop sig. Blev "bara" en timme sen och då kom jag ändå inte sist.
Bra med tjejfest ibland 😉 
Det var MD som tog examen och styrde lite sommarfest med sommarbuffé och rosé. 
Toppenkväll som avslutades med en magisk solnedgång och en sväng till Småländska. 
Tack! 

Planerna idag är inte smidna ännu, men vi börjar med lite serietittande. 

Publicerat i Vardag.