Lunchdate.




Lunchdate med mami. 

Hade bokat bord på Sjön. Tyvärr stämde ju inte vädret med prognosen jag kollat så vi fick sitta inne. 
Menyn var inte superrolig heller. Laxen var väldigt god dock, men det var ju knappt att man blev mätt. 
Sedan åkte vi hem och fikade och bytte blommor & paket. 
Mams fyller imorgon och sen är familjens födelsedagar förbi för i år. 

God kväll! 
Nu har jag slängt mig i soffan efter att ha vinkat av mami, diskat och storstädat och moppat golv. 
Vinkade ju även av min älskling i morse och han håller på att terrorisera mig med massa snapchats på sol, öl, musik, grill.. Blir lagom avis! 
Men - solen tittar faktiskt igenom lite här nu och veckan visar ju fantastiskt väder, så ska försöka ta vara på dagarna och gräsänke-veckan och träffa mycket vänner. 

Hoppas ni har en fin måndag! 
Publicerat i Vardag.