Thailand pt 1.

Nu har jag äntligen börjat gå igenom bilderna lite grann. Har kommit en vecka, utav tre, så det tar ett tag.
Tänkte slänga upp ett gäng här nu innan jag går och lägger mig, och vi börjar resan från start helt enkelt, med Koh Chang och första kvällen på första hotellet Kc Grande Resort & Spa.
 

Nääästan framme var det bara färja och därefter en riktig berg- och dalbane-taxi kvar..




Välbehövlig lunch (och öl) i väntan på rummet..


Vårt rum, med havsutsikt. Även från badkaret :)





Första solnedgången gömde sig lite, men än dock var himlen magisk
 
Ramlade ju som jag tidigare nämt rakt in i något slags firande första kvällen, med "båt sjösättning", Loy Krathong och buffé och underhållning på hotellet. Fick passa bra för två reströtta.












Därefter gick vi en sväng på stranden och tog en drink..



 
Sen stapplade vi hemåt och var lika trötta som jag känner mig nu ungefär, så vi nöjer oss så för idag.
Tråkigaste inlägget möjligtvis, men nu är det läggdags.

Natta.
 
Publicerat i Foto. / Resa.
Taggar: Kc Grande, / Koh Chang / Thailand