Valborgsmässoafton.

Leeeeedig! 
 

Godmorgon!
Uppe, promenerad, duschad och frukost i magen.
Tycker mig känna lite sprudlande energi i kroppen igen, tjoho!
Ska ta en kopp kaffe till innan jag gör mig iordning (nej, bilden är inte från idag) och ger mig iväg på lite ärenden.
Tavlorna kom igår så ska på ramjakt bland annat.

Annars? Valborg idag visst, innebär ingenting.
Råkar ha ledig torsdag eftersom jag jobbar helgen, men ikväll händer inget vad jag vet i nuläget, förutom tvättstugan, och imorgon jobbar jag preciiis som vanligt medans alla andra är lediga.
Det är det trista inom denna branchen, inga högtider blir något särskilt eller något kul, de innebär bara jobb som vanligt, om inte mer jobb.
Men så är det ju, jag prisar ändå gudarna över att jag alltid jobbar 6-14:30 och är av med kvällar iaf!

Hoppas ni alla får en fin Valborg iaf, med halvdag/ledig första maj=långhelg/jobb/fest/middag, ja ni hajjar :)
Publicerat i Vardag.