Lördag 29/11.

God eftermiddag. 
Hemkommen från jobb, och därefter en titt på designmarknaden med lillebror. 
Sitter med kaffe & pepparkaka och läser bloggar. 
Har ju de senaste jobbhelgerna känt en stress över att jag inte vill gå in i jobb-bubblan fullt ut och bara gå hem efter jobbet utan jag har velat göra saker ändå. 
Inte idag. 
Idag är jag jättelugn, har en ro i kroppen att bara vara. 
Det känns jätteskönt. 
Kanske är det för att det blev aktivitet igårkväll, kanske är det för att jobbdagen varit galen och morgondagen förmodligen blir likadan om inte värre med julskyltning och allt. 
Kanske är det för att jag känner mig så himla trött och nästan lite hängig.. 
Jag vet inte, men hemma blir jag ikväll. 
Hemma i myskläder, duntofflor och gör ingenting. 



Publicerat i Vardag.
#1 / / Gabriella:

Njut av ensamheten och lugnet! Det är som bortblåst sen 😂❤️️

Svar: Haha I will 😉😘❤️
pauliinet.blogg.se