New years hair.


Skulle vilja ha en frippa i det här stuket på nyårsafton. 
Då har jag två frågor:
Hur fanken gör man/ser man på sig själv?! 
Och, eftersom jag jobbar hela jävla dagen, går det förbereda på nåt vis? 
Ha spolar under jobbmössan? Haha! 
Mitt hår lägger sig ju så himla lätt :( 


Hej. 
Nyss hemkommen. 
Blev 6 km på löpbandet i morse, sedan lunch med mina finaste tjejer och därefter stan med mitt hjärta. 
Letade outfit till honom och strumpbyxor till mig. 
H a t a r att köpa hudfärgade strumpbyxor! Det ser ju inte naturligt ut vilka man än hittar?! 
Nåja, i-landsproblem. 
Haft en jättebra ledig dag iaf! 
Nu ska jag surpla i mig mitt kaffe och sen ner och hänga tvätt. 
Mors! 
Publicerat i Vardag.
#1 / / thess.:

mitt tips är att tvätta håret dagen innan och spraya i saltvattenspray i handdukstorkat hår. Föna upp och ner för mer volym och för att få mer textur, locka håret och spraya lätt. Sov med håret i fläta ev. knut och när du är klar på jobbet ;) spraya till det med lite lite saltvatten och föna lätt. Fäst upp med spännen ;) så ses vi senare din festprinsessa!