Valborgsmässoafton.

Hej på er.
Har kämpat med världens nackspärr i två dagar nu. I morse tog det mig nästan 10min att komma ur sängen och klä på mig. Aldrig haft en så ond och långdragen nackspärr förr.
Krigar med Ipren och muskelavslappnande och sitter nu med vetekudden på nacken.
Det släppte lite under dagen idag så det gick att jobba ganska bra, men nu börjar det tjiva igen.
Snälla gå över!

Annars då? Valborg idag, och jag lyckas tajma min lediga dag innan helg imorgon så jag faktiskt kan hitta på något, och få vara ledig tillsammans med folk för en gångs skull.
Verkar ont om planer dock. Grill stod på schemat från början, men nu är det ju regn och rusk så det känns inte så aktuellt.
Får avvakta och se lite.

Vad gör ni? Ser på brasa och fyrverkerier kanske?
 
Bild från Google
Publicerat i Vardag.