Födelsedagen.

Heeeej!
Full rulle, ingen bulle.. eller nåt.
Scheisse, jag förstår verkligen inte var dagarna tar vägen! Hinner noll.
Nåja, igårkväll hann jag iaf bli firad lite grann. Vi åkte ut till mammi och grillade, drack vin och hade mysigt. Sen när jag kom hem vid 21 hann jag äntligen öppna presenterna som väntade hemma. 

Tusen tack underbara familj och vänner! Jag älskar er ♥
Ser ni alla blommor?! Det är såå vackert här hemma nu och doftar underbart!
Bortskämd deluxe!
 









Nu ska jag äta lite (bättre sent än aldrig), slänga ihop en tårtbotten och sen umgås med min karl.
Imorn studsar jag upp tidigt och fixar tårta innan jag blir upphämtad för att fixa iordning till min lilla fest :)
Ska ta med systemkameran så kanske det kan bli ett kul inlägg på söndag.

Puss på er, hoppas ni mår bra!