Helgen i Göteborg.

På fredagen när jag hoppade av bussen åkte vi direkt hem till Maria och lämnade min väska.
Vi gick iväg till systemet och Ica, sen fikade vi och en stund efter det fixade vi iordning mat, myste upp oss i soffan, drack vin, åt och pratade hela kvällen :)
Lördagen startade vi med goefrukost innan vi tog spårvagnen bort till Haga.
Strosade runt lite där och sedan vidare bortåt Avenyn.
Efter ett tag behövdes kaffe och socker intas och vi passade även på att luncha.
Kaffe och kaka på det. Snickerskaka för min del. Tjejen i kassan tyckte att biten var så liten så jag fick två. Det var ju ändå lördag och jag skulle stå mig hela dagen och kvällen sa hon. Haha sött.
Efter yttligare några timmar, trötta i benen och något besvikna på shoppingen så tog vi vagnen hem igen.
Slappade en stund, duschade, åt, drack drinkar & vin och tjötade ännu mer.
Jag satt i mysbyxor hela kvällen haha.
Sen styrde vi kosan inåt stan igen men insåg att det var alldeles för kallt, köerna var alldeles för långa och vi var aningen sent ute. Det blev cheesburgare på donken och sen spårvagnen hem igen.
Tråkigt, men samtidigt skönt. Vi var ganska möra båda två.
Söndagen blev slapp. Åkte in till terminalen, åt lite innan bussresan hem och såg till min förtjusning vad som öppnat där inne. Tyvärr var det kö genom hela stället så det blev bara en titt utifrån, men det räckte för att väcka Usa-minnena till liv. :)
Summa summarum en alldeles fantastisk och mysig helg! Jag är typ fortfarande mätt :) Tack fina vän!
Vi ses faktiskt redan till helgen igen då det vankas inflyttningsfest här hemma och nästintill alla tjejerna kommer vara hemma. Åh, så  kul vi ska ha!
Tillbaka till vardagen och dess sysslor. Städning coming up.
Later!