Härligt.

Hejhej.
Torsdag och bara en dag kvar till helg!
Så skönt.
Den här veckan har verkligen bara varit en transportstrecka till helgen. Den har vart skittråkig och mitt dåliga humör har gjort sig påmint igen.
Idag på jobbet skrattade vi ifatt dock. Herregud, vi praktiskt taget låg på golvet i köket och tjöt av skratt. Härligt.

När jag kom hem ville jag ut i det härliga vädret, tog en tupplur först. C orkade inte följa med, kusin kunde inte.. C föreslog Maria. "Hon har ju flyttat ifrån mig", lipade jag.
Nån minut senare ringde hon. I 37min. Härligt

Tog mig ut själv en liten sväng. Är så trött på den här förkylningen nu! Hade så gärna sprungit eller powerwalkat, som alla jag mötte, men istället lunkade jag sakta runt. Trots det, ganska härligt.




Nu sitter jag ensam under en filt och väntar på Idol.
Hade vart härligare med sällskap.

Publicerat i Foto.