I'm not dead, I'm just baking.

Provbakandet fortsätter.
Idag fyller fina Maja år och hade beställt två tårtor av mig.
De blev likadana som farmors och samma modell som jag kommer göra på lördag. Fast, som jag skrev sist, med vita pärlor och röd ros istället.


Den här veckan är verkligen helt körd! Men rolig!
Igår jobbade jag kväll, idag jobbade jag tidigt och lämnade sen in bilen på verkstan, sen hem och fixa tårtorna och städa, tvätta och laga mat. Nu funderar jag på en snabbis till cancersängen men klockan börjar dra iväg..
Jobbar 5-13 imorgon sen förhoppningsvis iväg och hämta bilen, hem och baka bottnar (fortf. 0 bakade, 6 kvar!), betala räkningar. Kl 20 (!!) har jag klipp & färgtid.
Torsdag jobbar jag 6-14 och måste sen hem och baka resterande bottnar, packa och göra allt klart för tidigt på fredagmorgon tar jag picket och packet och brummar ner till Falkenberg för lördagens bröllop och bröllopstårtbak.
Ska bli såååå kul!

Det enda tråkiga är att jag inte kommer hinna springa nånting. Typiskt nu när jag varit duktig och det gått så bra!
Men nästa vecka blir det nya (sten)hårda tag!

Bye for now!