Fantastic day!

Hej på er!
Igår hade jag en stoor besökartopp här igen, större än sist, kul!

Idag har jag haft en ganska bra dag so far och kvällen ser också lovande ut. Imorgon är jag ledig så den dagen kommer nog sitta fint med! Speciellt efter två väääldigt röriga dagar på jobbet med 11 timmar igår och 9 timmar idag. Ska berätta varför vid ett senare tillfälle.

Åkte hem och hämtade mitt hjärta efter jobbet och så åkte vi upp till Stadsparken för en runda minigolf och glass. Blev premiär för bara ben, är ju galet varmt idag! 30 grader! (nu hörde jag visst åskan mullra och det smattrar på rutan men det ignorerar jag för..) VI SKA GRILLA!! Vi har ju marinerat fläskfilé, jag har rört ihop en kall sweetchili-sås. Vi köpte massa goda grönsaker att göra spett på och jag köpte jordgubbar. Färska jordgubbar! Nu, mina vänner, nu är det sommar!


Publicerat i Sommar.
#1 / / Jennie:

mums med glass :) Hoppas allt är bra med dig! kram