Monday morning.

God morgon!
Äntligen måndag, jobbhelgen är över och idag väntar en ledig dag. Underbart!
Har precis ätit frukost, läst lite bloggar (ni är för härliga allihop!) och ska nu ta tag i lite disk och städ. Har bjudit hit farmor och farfar på fika idag. De skulle till banken kl 11 och komma direkt efter det. Så kanske om lite mer än en timme, jalla!

SEN- mina vänner, kanske jag tänker visa er sovrummet. Beror på om jag känner mig nöjd. Är inte helt klart men kanske visar det som finns. Jag tror det :)
Tjipp!

Update 20.15: Sovrummet kommer imorgon. Dagen blev lite förskjuten och jag är skittrött. Upp 04 imorgon. Ni förstår.

Publicerat i Vardag.
#1 / / Emelie Örtegren:

Nu væntar vi med spænning på sovrummet!

Førlåt att jag ær så dålig på att kommentera, men jag læser!! :)

Hoppas du haft mysig fika med farmor och farfar. ^^

#2 / / Emelie Örtegren:

forfarande inget sovrum! vad är det här för dumheter?!



;) blink!