En timme hit eller dit spelar väl ingen roll?

Vilken skillnad en timme kan göra.
Vanligtvis är gatorna kolsvarta och tomma när jag går till jobbet.
Idag kryllade det av människor, bilar och bussar.
Alla små myror påväg till sina stackar.
Det hade till och med ljusnat.

Jag hade glidarpass idag. Slutade 12.
Växlat pengar, besökt apoteket, samt nya H&M-butiken.
Gått en promenad med en vän.
Hämtat C på sitt nya jobb.

Fick med mig dessa fina kjolar. Till Grekland, till fest, eller varför inte till vardags.



Samt två bra till-och-från-stranden linnen.
"Best things in life are free" & "Forever is a long time" Truetrue..


Nu ska jag svänga om och sticka upp till a6 för att handla födelsedagspresent.
Efter det soffmys, Idol och Lite Sällskap. Fantastiskt program.

Publicerat i Shopping
#1 / / Camilla:

Det gjorde du rätt i, skönt med en ledig eftermiddag. Min måndag kunde inte börjat sämre och inte förrän nu orkar jag ens skriva ner några rader. Har lite skuldkänslor för att jag inte hört av mig till dig, men snart får du ett mess, eller så hörs vi i morgon. Jag är ingen glad Camilla längre, i alla fall inte just nu. Ta hand om dig vännen, puss. Antar att du packar nu, för i morgon bär det av, eller var det natten till torsdag? NJUT AV EN SKÖN SEMESTER.