25/3. Torsdag. Löningsdag. Våffeldag.

God kväll på er!
Har äntligen placerat mig i soffan efter en lång dag.
Först en snurrig dag på jobbet och sen massa fläng runtom i stan. Var bland annat på jakt efter ett våffeljärn, ute i sista sekund såklart så tog ett par stopp innan jag fann ett i lagom prisklass :)
Väl hemma sorterade jag två gamla pärmar och sen rejäl pappersbunt jag hade i köket, innan jag kunde betala de där roliga räkningarna!
Så trots att jag är ensam ikväll tyckte jag att jag var väl värd en våffla, och OJ vad den satt där den skulle :D


Nu sitter jag och kollar på Sveriges värsta bilförare.. vet inte om jag ska skratta eller gråta. Vilka stjärnor!
(Själv är jag ju nämligen bäst i trafiken eftersom jag kör typ en gång varannan månad hah)
Lånar dock lillebrors bil nu och jag måste erkänna, det är ju för jävla roligt att fräsa runt lite.. :)

Blir nog i säng ganska snart, klockan ringer ju 04:30 tors-fre, efter jobbet är det dags för träning igen innan jag tar helg på riktigt!
Publicerat i Vardag.
#1 / / Camilla:

Verkar som vi båda precis har uppdaterat också. Jag sitter och ser Criminal Minds nu och har N vid min sida, alltid lika mysigt då vi knappt setts något under veckan. Alltid så när det vankas inlämningar och tenta. Ska jag berätta en hemlis? Vi åt vars sex våfflor och jag tror håller på att spricka nu. Vet att det va onödigt men det är ju så gott och det är ett helt år till nästa gång. Vi hörs mer i morgon honey!

#2 / / Ellen:

Ja, vem fan kan göra så mot ett barn. Usch!

#3 / / Camilla:

Märke att du försvann från msn tidigare. Hade så gärna haft sällskap en Fröken Tolf en kväll som denna men jag antar att du njuter av lite ledighet och har det bra med C. I morgon är det förhoppningsvis min tur att njuta till fullo.

#4 / / Ida -www.lippstick.se:

Den där vofflan såg väldigt god ut!

Hoppas du får en trevlig helg!

/Kram Ida