Happy birthday to you, happy birthday to you, happy birthdaaay..!

Idag gratulerar vi min älskade, fina mammi på hennes 50-års dag!
Den här dagen kommer bli grym!!!
Varför kan jag tyvärr inte skriva, ifall hon läser, men ni ska få höra sen!!

Som ni kanske förstår har jag haft fullt upp det senaste med födelsedagar, jobb, midsommar, liseberg.. och därför blir bloggen lite bortglömd..

Anyhow, midsommarafton (pappa fyllde år) startade med jobb 7-13, sedan bar det av till Skövde för ett trevligt firande med ca 45 pers! Blev kvar där hela dagen efter, liggandes vid poolen. Inte helt fel.
Kom hem sent på kvällen och gick i princip bara och la oss då vi på söndagen skulle bege oss till Liseberg. Längesen jag var där nu, men det var kul (dock iiiiingenting i jämförelse med Six Flags ;) )
I måndags var det min dag. Kände inte alls för det. Var trött, hade mycket att göra och ville helst inte ha nån uppmärksamhet. Det fick jag ändå. Tyvärr uppskattade jag den inte som jag borde. Förlåt.
Men det som gjorde dagen lite bra iaf var när min underbara, fina, Christopher kom in på jobbet med en stor bukett blommor och två paket. :)





Amor Vincil Omnia = Kärleken övervinner allt.
Såå fint! Jag älskar dig, hjärtat!!




Fick ett hemligt paket också, som jag inte fick öppna förns han kom hem sent på kvällen.
Det var en resekatalog, vi har pratat om att åka nånstans en vecka sen när jag har semester.
Några förslag? :)

Nehepp, nu måste jag verkligen lägga på ett kol här så jag hinner med alla mina bestyr!
Mors!

Publicerat i Vardag.
#1 / / Katarina:

ååh vad fint halsband! Mysigt med överaskning på jobbet :)



herman går nog att variera på massa sätt :) Hade en tanke på att göra herman-muffins.. nästa gång kanske :P haha! :D

#2 / / Nikolina:

fina bilder! :D

#3 / / Elin:

Underbara sommar, fortsätt njut! :D