Födelsedagskalas.

Hej lilla bloggen!
Long time no see - igen!
Vart mycket bollar i luften som vanligt så här års.
Helgen bestod av lite fredagsmys hemma hos pappi, bröllopsmiddagslagande på äldreboendet i lördags sen en vända ut, söndagen blev de lite fläng på stan och sen grillning och film med mitt hjärta på kvällen.

I måndags fyllde lilleplutt år (hela 21, så så liten är han inte :) ), då jobbade jag kväll så fick fira honom i tisdags. Självklart stog jag för tårtbaket. Firade pappa med när vi ändå var i farten (han fyller på fredag). Sen är det jag och mammi nästa vecka, och så är alla födelsedagar över inom loppet av 10 dagar.. :) Effektivt!

Idag har jag jobbat 10 timmar, sedan fikat med mina fina flickor uppe på utsikten.. otroligt härligt, fint och alldeles för länge sedan vi sågs!

Nog pratat för idag, här kommer lite bilder från igår!





Sååja, nu måste jag krypa till kojs innan huvvet ramlar av!
Två dagar jobb till, sen, klockan 13 på fredag, då är det midsommar och det kommer bli greeat!
G'night!!

#1 / / Nikolina:

åååh mums! :D

#2 / / Camilla:

Med all förståelse hjärtat. Har precis skrivit till dig på facebook, vi båda tänkte visst samma sak, då du skrev till mig i bloggen tio minuter tidigare. Massor med vänskap och kärlek . Saknar dig så men vi hörs snarast. Ser fram emot att höra allt om vad som komma skall för din del inom snar framtid. (Vad du varit med om osv) Sleep tight och kämpa på med jobbet, du är ju för tusan min inspirationskälla. Om du kan, kan jag. Så brukar jag tänka när det känns lite extra jobbigt.

#3 / / Maria:

Sötnosen!

Vet du hur glad jag blev när jag loggade in och läste din fina kommentar? :D

Fröken dålig dag som alltid blir bra, där måste jag säga att du slog huvudet på spiken...

Men saker och ting löser sig ju alltid.(?)

På tok för länge sen jag såg dig!

B-day girl på måndag ju, jag är ledig... :)

Har insett att jag måste börja tänka ekonomisk (ingen mer klick klick shopping) då jag faktisk är arbetslös så jag står över söndag.

Men vi får höras, snart "semester" ju ;)

PUSS

#4 / / Elin:

Åhh ja Grekland är riktigt mysigt :)

#5 / / ANGELICA:

sv haha verkligen :)



ååh, mums!

#6 / / Emelie:

Har alltid en tendens att trilla in här innan kvällning och bli suktad av alla kakbilder! Så gulligt att du lagade bröllopsmiddag på äldreboende.. Var en tant och en farbror som gifta sig? ååh <3 ^^

#7 / / Camilla:

ETT STORT GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN älskade vän. Hurra hurra hurra, trots alla mms i dag och de senaste dagarna så vill jag även skriva här. X

#8 / / Katarina:

Hört att du fyller år idag :P Stort grattis! ;D