What's the point?

God eftermiddag!
Jag klarade mig igenom helgens jobb med nöd och näppe, en timmes övertid igår och ingen lunch.
Ramlade innanför dörren och rakt i babys famn som en döing när jag kom hem.
Sen sov jag en stund innan vi hade myskväll med pizza och film.
Idag är jag ledig.
Klockan är 15.45.
Jag skulle bara betala räkningar och sen göra mig iordning och göra nånting med den här dagen.
Fastnade här. Pillade lite med designen. Inte helt nöjd men den får hänga med ett tag.

Nej, nu är det verkligen dags att rycka upp mig, ta en dusch, kanske knalla ner på stan en sväng..
Later!



ps. Idag är det bara 2 veckor kvar till vår resa!! Som jag längtar!
Behöver verkligen komma iväg ett tag, bara han och jag ♥

Publicerat i
#1 / / Camilla:

Ja men visst, om det är någon som alltid får mig att bli lite extra varm så är det du. Det här va precis vad jag behövde efter 8 långa timmar i butiken i dag. Vet inte riktigt hur du räknade men jag har i alla fall två arbetspass kvar med 8 timmar och 7 timmar :) sen då vännen, sen så. På onsdag kväll hoppas jag få möjlighet att pratas vid med dig ordentligt. Din bloggdesign har du verkligen fått till, SNYGGT och så Pauline! Puss älskade vän. Stå ut, två veckor kvar sen är det dags för dig att bara rå om dig själv.

#2 / / Camilla:

Förlåt för mina snurriga meningar, skyller på att jag är trött. Puss hjärtat och jag menar det verkligen ; det är väldigt fint här inne nu. En förändring och framöver blir det även en vardagsförändring för dig! X