Blommig shopping.

Good evening people!

Jag lyckades få tummen ur innan och fiskade upp Alex för en liten svängom stan.
Blev visst bara blommigt, men what the heck - I love it!

Ny kruka till min tomatplanta. Den såg lite ledsen ut så misstänkte att den behövde mer plats.



Två supersöta små hinkar, antingen att plantera nåt fint i, eller bara att titta på :)




Sist men inte minst - ett par sjuuukt fina blommiga gummistövlar! Kommer sitta som smäck till helgens fiske. Ska dra upp varenda abborre i hela sjön!


Till sist avslutade vi på Bageriet, det nya caféet i magasinhusen. Jättemysigt, men tyvärr var inte utbudet det bästa, fanns typ 3 mackor och två bullar kvar :(

Nu måste jag sova. Adjö.

Publicerat i Shopping
#1 / / Emelie:

Å attans vilka fina saker! Stövlarna får man ju hål i tänderna av.

#2 / / Camilla:

Vilken dag och framförallt vännen, gummistövlarna är ju så satans mycket du att jag inte finner fler ord. VÄLDIGT FIN! och hinkarna ska vi inte ens tala om, vart hittade du dessa? Skicka på posten till mig, vill ha :) NUUUUU äntligen är jag ledig i tolv dagar. Mitt sista arbetspass i dag. Puss hjärtegull och du? Kämpa på, du är så förbannat stark(inspirerande).

#3 / / Carro:

Ojj vilka läckra stövlar!! VILL HA!