USA.

Toodiloo!
Trots en skräpdag på jobbet kan jag inte annat än att skutta av glädje nu.
Har precis varit på resebyrån och kollat vår kommande USA-resa.
Fick fram riktigt bra flygpriser!
Flygrutten kommer se ut såhär:
Göteborg - San Francisco (Mellanlandning i Paris)
Las Vegas - New York
New York - Göteborg (Mellanlandning Amsterdam)

I San Francisco hyr vi förmodligen bil och tar oss längs Californiakusten till LA och sedan Vegas, därifrån vi sen flyger till NYC.

Yeyeyeee!
Hon håller biljetterna tills på tisdag, men tror inte vi har något som helst att tveka på.
Nu kör vi!

Publicerat i Vardag.
#1 / / Camilla:

Du menar alltså att du ska till USA? Min dröm sen många år tillbaka och jag bara måste få möjligheten att uppfylla den en dag. Jag kan inget annat än vara så glad för din skull och det här är något du bara inte få tveka över, KÖR och beställ biljetten i morgon. Pang Bom! En stor puss

#2 / / Therese ♥:

härliga bilder <3 ^^,

#3 / / Nathalie.:

Ja du får berätta allt om LA så kan jag berätta om Miami sen ;)

#4 / / Jennie:

jaa är verkligen så härligt med full frys o kyl så man bara kan gå och plocka till sig vad man vill ha. Känner sig nöjd när man packat in allt! :)



Den där resan kommer jag vara superavundsjuk på!!

#5 / / Emelie:

Gah-aaah. Jag vill också till USA. Måste resa dit detta år, gärna på hösten/vintern och dra en beach resa på sommaren :P

Ha en fin helg stumpan!

#6 / / Camilla:

Sunshine!

#7 / / Sara:

Jag har gjort nästan exakt den resan för ett par år sen, fast tyvärr minus New York. Det får bli nästa gång. Las Vegas är GRYMT! =)