Six Flags, Magic Mountain!

Heej!
Jobb hela helgen, endast 2 timmars sömn lör-sön, därav dåligt med bloggning.

Och förlåt om jag tjatar, men idag har vi BOKAT!!
Se sen vad vi fann.. fucking amazing!!!

Goliath!!

Jag är så pepp att dde pirrar och sprätter i hela mig just nu!!!

#1 / / Nathalie.:

Haha jag också! Har typ börjat smygpacka lite i huvudet ;) Haha.

#2 / / Jennie:

Ja, går nog fort de tre månaderna :)

Vi var i los angeles, besökte universal studios, hollywood, beverly hills, malibu, venice beach, santa monica beach, och åkte ner till san diego på water world :) Himla mycket roligt man kan hitta på! :)



Kramis

#3 / / Camilla:

Mer Milla åt folket, hur snäll är inte du då? Det va va den bästa komplimangen på länge. Klart som bara den att du är peppad, pirrig och nervös. Det hör till, för då är det rätt. Så RÄTT och äntligen ska DU få göra något du förtjänar. Ett äventyr utan dess like, flin ...



Hoppas du inte är alltför trött i dag sweetheart. Puss

#4 / / Emelie:

Tack söta :) Vi är så himla glada att vi fick den! Vart lite panik där efter ett tag eftersom utflyttningsdatumet är nu nästa Måndag :P Men så fick vi en lägenhet som verkligen är perfekt. :D Glädjer mig som sjutton till att flytta in och få det hemtrevligt.

Å vad kul för dig !! Förstår att du tjatar, det skulle jag med gjort :D Haha. När åker ni?