Nu.

Då har ännu en vecka passerat.
Full rulle som vanligt.
Söndagar verkar vara enda dagen jag kommer åt att blogga.
Ska försöka ändra på detta.

Inte särskilt händelserik vecka.
Fredagkväll blev det överrasknings-avtackning för en på jobbet som sagt upp sig.
Discobowling och sen middag ute.
Mycket trevligt men tidig hemfärd då jobb väntade igår. Efter det hem och vända för att sedan bege mig hem till min kära kusin som fyllde år.
Firades med god mat, marängswiss, massa tjejer och en jäkla trevlig stämning.
Men även då tidig hemfärd.

Nu sitter jag som ett kolli i soffan och väntar på någon slags ork till att städa, duscha, laga mat.
Den tycks inte komma. Men - jag ska.
Sent ikväll kommer nämligen mitt hjärta hem efter en helg i sina hemtrakter, Askersund-Örebro.
Åh va jag ska krama honom!
Har även köpt en liten present hihi.



Publicerat i Vardag.
#1 / / Camilla:

För det första, du är ju så rykande het på din bild och jag gillar alla armbandet jag skymtar. Du är så fin min vän och för varje gång jag ser någon ny bild på dig blir jag som tokig och saknar dig ännu mer. Se nu till att få en avslappnad och skön kväll. Maten ordnar sig, funderar på om jag ska koka upp lite nudlar nu i väntan på att han ska komma hem. Pussel

#2 / / Jennie:

Haha gullig du är, ja så måste det ju bara vara! Han upptäckte att nu är det strax vår :P



Men då förtjänar du lite sofftid efter så mkt jobb :) Ha en myskväll!

Puss&Kram

#3 / / Erica:

SÖTNÖT!!



Har du aldrig hört om TRESemmé vännen?

#4 / / Johanna:

Åh sötnos vad glad jag blev av din kommentar! Du har så rätt, det händer när man minst anar det och det blir jobbigt om man letar och söker hela tiden det blir bara fel. Och vad glad jag blir för din skull, en riktigt härlig historia :D Jag minns att du pratade om den där killen tidigare, men det var så längesen så jag visste inte hur det hade blivit. Men det verkar ju ha löst sig hur bra som helst för dig :D Ta ingenting för givet och uppskatta varenda minut när du är lycklig och mår bra. Det har jag verkligen börjat göra :) Man glömmer så lätt bort det. Hoppas du hade en superfin helg vännen :) Massa med kramar!