Insnöad.

Mycket riktigt,
så blev det en hemmakväll igår.
Enda ansträngningen blev en promenad bort till affären.
Sen stod mannen för maten.
Lax, löjromsås, potatismos och vitlöksbröd.
Namnam.


Hade hoppats på att kunna ta mig ut till mamma idag istället,
but we'll see about that..
Så typiskt när det är det jag väntat på hela veckan,
åka ut dit utan att hon vet,
laga mat och nån god dessert,
klappa kattskatt,
bara pyssla om henne efter operationen..
Men inte så lätt när det ser ut såhär utanför fönstret.
På 3:e våningen, för att tillägga.





Nehe, om jag skulle väcka mannen kanske..
Later.

Publicerat i Vardag.
#1 / / Camilla:

Den där middagen såg inte helt fel ut och nu undrar jag självklart varför inte ALDRIG ätit lax med just potatismos tidigare, kan ju inte bli något annat än gott. En mysig kväll och jag antar att Pauline har fått lite ny energi till den kommande veckan? Ja du kan tro att jag inte ger upp i första taket, mina vänner betyder allt för mig och du är en av mina absolut finaste och dyrbaraste. Därför svider det alltid lite extra när jag inte får möjlighet att träffa dig så ofta som jag vill. Känns som vi borde dra iväg på någon resa tillsammans i framtiden, bara du och jag.

#2 / / Jennie:

Såg gott ut det där :)

Insnöad.. usch.. kan inte snön försvinna nu, så våren kommer!

Hoppas du haft en fin helg. kramaar

#3 / / Nathalie.:

Nee hon åkte buss och det var bara sthlm-västerås så de va inte så långt. Jobbigt när vädret ställer till för trafiken.

#4 / / Johanna:

Ja jag har ju skaffat ny blogg, fast det var ett tag sen :D Ja du måste bli lite mer aktiv tycker jag allt ;) Men jag vet hur det är ^^ Med mig är det bara bra, är dock förkyld men det kan jag leva med :) Hur är det själv? Massa kramar!