The one thing that's holding me up, is hope!

Tjenna!
Andra dagen på min semester börjar närma sig kvällningen.
Igår gjorde jag inte ett jäkla skvatt! Men efter några timmar blev jag så rastlös att jag knallade upp till a6 för att införskaffa mig en ny bh. Råkade bli 2. (+ ett par trosor, 2 linnen och en topp (den jag har på mig nedan).. oops tröstshopping!)

Idag har jag varit hos min vän Ruben på kaffe. Lånade även lite tattoo-tidningar, hoppas jag hittar något bra!
Efter de gick jag hem och bytte om för att möta Alex för en promenad.
Minuten då vi möttes BÖRJADE DET SNÖA!?! Flingor stora som tefat! Hujeda mig!
Åh vad jag önskar att jag vore i Usa nu...

Anyhow, måste göra det bästa utav situationen, och som det ser ut just nu borde vi komma iväg på måndag. (Hoppashoppashoppas!!)
Ska om en timme återigen möta Alex, denna gången vid affären för att handla nåt smaskigt till hockeyn.
Hejja Hv!!

Publicerat i Vardag.
#1 / / Nikolina:

Tack så mycket! :)



men va.. gud va tråkigt, jag hade varit skit sur som jag inte fick åka till usa! :o det har snöat är också förresten :/ jag mår helt okej annars.

#2 / / Camilla:

Sötaste socker, jo men visst - det är precis vad du är. Du får ju till det, inte bara med bild utan även med shoppingen ser jag. Oops, men med all rätt att du ska shoppa lite. Nu får du ju tyvärr inte lika mycket till det i USA men lite ska du nog lyckas få hem under dina veckor där. Låter som en riktig grym kväll, njut och ta in. Skönt att du fick hoppa in och jobba lite extra - tror nog att det gör susen för dig. Glöm inte koppla av så hörs vi under morgondagen när mitt berg av tvätt är borta och din frukostdejt avklarad :)

#3 / / Camilla:

& du? Det lite ansiktsbok-varning på bilden ovan. Ett tips från Falun och Dalarna, ds

#4 / / kattis:

vilken söt topp!

händer idag?

kram

#5 / / Emma:

Vilken fin blogg du har :)

Haft en bra dag?

#6 / / Two olsson sisters:

SV: menar du att ni ska köra bil längst kusten! Nej, men gud vad grymt kul!! vilken idé! hur många blir ni då?:D



Tack så hemskt mycket! Ja, sofia är duktig^^//Emma.