Frukostdejt.

Heey sweets!
Idag var jag uppe med tuppen trots att jag är ledig. Hade frukostdejt med min kära kusin.
Hamnade som oftast på Johans. Måste vara mitt favoritfik här i stan, såå mysigt!
Vi hade en härlig stund, trots sämre läge för vår framskjutna Usa-resa.
Börjar kännas som att vi inte kommer komma iväg.. :( Mitt hjärta svider.
Pallar inte den här berg-och-dalbanan som alla förhoppningar åker på. Upp. Och ner.

Väl hemma igen kröp jag ner hos mitt hjärta och gosade en stund innan han skulle upp för jobb.
Ska ev. möta upp honom för lunch om en stund. Annars blir de möta Alex på gymet vid två.

Ikväll vankas de hockey hos kusin. Jäkla skit att de inte kan avgöra ikväll, men titta måste man ändå!
Imorgon hoppar jag in och jobbar lite (6-14)
Efter det är det helg och då vill jag bara ha positiva besked!

Publicerat i Vardag.
#1 / / Camilla:

Det här måste ju vara Jönköpings mysigaste fik, kika bara in den fantastiska inredningen med tapeter, möbler och bilderna du tagit. Ser riktigt lovande ut. Du bara måste få komma iväg vännen, jag tänker så mycket på dig och tittar titt som tätt på nätet för att hålla mig uppdaterad för din skull. Karusellen ska gå raka vägen till USA och ingen annan stans. Puss

#2 / / silveria:

skönt :D!

#3 / / Nikolina:

åh va tråkigt för dig! :/ hoppas ni får åka iväg snart , och njut av ledigheten även fast du sitter fast i Sverige gumman. Allt ordnar sig till slut ! :)

#4 / / Two olsson sisters:

SV: wow vilken toppen tripp ni kommer få tror jag^^ Jag är GRYMT avundsjuk! Skulle vara skitkul att åka sådär!

Så har du några roliga planer i helgen då?:D//Emma.

#5 / / Nathalie.:

Men fyyyy så tråkigt :( Hoppas ni kommer iväg nu då! Vi åker förhoppningsvis nästa lördag, den 1:a maj.... >Från arlanda. Varifrpn flyger ni?

#6 / / Erica:

Haha vet du, jag tror faktiskt att det är lite trots inblandat i det här :D



Dom sa idag att planen har börjat flyga igen så jag tycker att det ser ganska ljust för er :)

#7 / / Camilla:

Yeey, det sa tidigare på nyheterna att allting börjar se ljusare ut om man relaterar till er långa flygning, det här kommer bli bra. WIHO, du ska verkligen iväg i morgon hjärtat, eller i natt kanske det blir? Huuu, måste ju hinna pratas vid. Kanske får slå dig en pling i kväll om du inte kommer online. Puss

#8 / / Before29:

OH gillar muggen minsann!

#9 / / Emma:

Sv: nej usch så tråkigt! Blir det någon resa nudå? :o

Jag mår faktiskt inget vidare. har dragit på mig en himla förkyldning.. Vad händer idag?