Cake.

Tjo!
Det här sysslade jag med i lördags.
Bakade tårta åt mammas gubbe som fyllde 50 igår.
Sockerkaksbotten, vaniljkräm, jordgubbsgrädde, chokladmaräng, chokladfrosting, grädde, noblesse.
Den blev god sa dom (:


Idag har jag redan hunnit med tvätt, powerwalk, dusch, frukost, smink.
Nu ska jag bara byta om och hämta upp tvätten innan det där dags för jobb till 20 ikväll.
Love my life :P

Mors!
#1 / / marie:

den såg då iaf väldans god ut :)



ja, det är ju så underbart kul med träning. Okej, undra om jag inte känner igen det där med tån nu när jag hör det. Du får powerwalka tills det känns bra.

kram

#2 / / JohannaN:

Vad är det för rhodosfling då? Har jag missat nåt nu va ;) hihi! Det låter trevligt och mysigt iallafall :D Jag ska till min älskling i helgen så det blir nog en underbar helg för migme! tihi



Åhhh ge mig lite av tårtan tack :D



Massa kramar

#3 / / Fanny:

hej! lämna en kommentar med en fråga till min frågestund :) kram fanny

#4 / / Kajsa:

Vad tycker du om vår nya design? Folk klagar på att den är för billig, porrigt och utmananade. Säg gärna vad du tycker! :)



http://twolives.devote.se/blogs/2690720/2girls1blog-.htm#WriteComment

#5 / / Jennie:

Vad duktig du ör som bakade tårta :P Och god såg den ut också!!



Haha, jaa, man måste öva lite ändå haha..



Hoppas allt är fint med dig sötnos! kramar!

#6 / / Camilla:

Hur bra är inte du? Väldigt bra ... vet redan vem jag ska beställa tårta av när det vankas födelsedag nästa år. FÖR då är det du som ska vara med! Vet att du har en riktigt bra helg och jag vill bara skriva ner hur mycket jag tycker om dig. Njut av studenten, njut av uppmärksamheten och skit i alla negativa vibbar. Folk som inte vill att du ska ta vara på h-n-m! Puss, hör av dig för en uppdatering ..

#7 / / Mini Me:

vad duktig du är:O