Surprise!

Tjoo!
Var uppe tidigt idag, trots att jag är ledig.
Smaskade ihop den här tårtan och knallade bort till pappas jobb lagom till frukostrasten och överraskade honom.
Han har börjat jobba i ett nybyggt skolkök och gör tydligen succé med sin mat.
Gissa om han blev paff när han öppnade kartongen :D


Sockerkaksbotten, vaniljkräm, marängbotten, blåbärsgrädde, sockerkaksbotten, grädde, oblatbild, riven vit choklad, vaniljfrosting, chokladdekoration, silverkulor

Nu ska jag slänga i mig en macka och sen knata förbi ett födelsedagsbarn med en blomma innan jag möter upp Alex för transport till kärringrallyt.
Ullared-Gekås-here we come!

#1 / / marie:

oj, vilken rusning det var efter bullarna. själv åt jag såklart ingen :)

vilken överraskning för pappsen, vad glad han måste ha blivit.

Hoppas du filat armbågarna och hittar nåt fint på gekås.

Jag jobbar vidare så länge :) men ikväll blir det träning igen.



kramar

#2 / / josefin:

ja verkligen :)

#3 / / Camilla:

Hjärtevän! Hoppas du får en väldigt bra dag på jobbet, tänker på dig. Du är en riktig bak-princessa du. SÅ duktig och det värmer att veta att du alltid lägger ner sådan tid. Sitter med mössan på och nu ska jag snart dra på mig ytterkläderna för att ta bussen ner mot stan. Skicka iväg ett paket samt köpa vinterjacka! Jag finns här i kväll för dig. 21.00 ser jag desperate housewives bara, men vibba på <3

#4 / / Nathalie.:

Ja visst är de fina, så ska man bara kunna bestämma sig för en också :) Vilken fin tårta du gjorde, slår vad om att den var grymt smarrig också! :)

#5 / / Erica:

Vilken tur att jag mår bra idag då! ;)

#6 / / Jennie:

Vad gullig du var som överraskade honom med den! Jag själv har aldrig ens bakat en tårta.. haha



Så längesen man var på Ullared! Där kan man nog hitta en del ändå. Hoppas du får en superfin helg sötnos! kramar