Ett gott skratt.

Halloj på er!

Den här gången är det tiden som är boven i dramat och inte motivationen.

Har inte alls haft tid för bloggen.

Har jobbat, tränat, varit på landet och ätit våfflor, fått min cykel stulen och haft lite andra saker i skallen..

Men idag tänkte jag bjuda er på ett gott skratt.

Min morgon.

Såhär såg den ut.


Började med att sova ut. Länge. Sov 10 timmar!

Skuttade upp för att ta en morgonpromenad.

Bra tempo, frisk luft. Närmar mig slutet.

Får ett sms. Svarar på det.

Trampar i en hundskit, size XL!
Fan. Aja, shit happens.
Kommer hem. Duschar.
Kokar ägg, kokar kaffe, rostar macka, fixar fil & flingor med färska blåbär. Juice.
Sätter allt detta på min lilla muffinbricka och bär in till tevin.
Sätter mig ner. Tar första tuggan. Ooj så gott. MEN !
Då halkar äggfanskapen av mackan och plumsar rakt ner i kaffet, som skvätter ner hela frukosten, lämnar en pöl på bordet och även en stooor kaffefläck på min vita matta..

Där - varsågoda. Ett gott skratt va?

Är till och med så att jag skrattar nu i efterhand haha!


Trotsade iaf min otur och begav mig ner på stan för att möta upp min kusin.
Lyckades helskinnat med det och sen köpte vi med oss lite sallad och begav oss hem till DanH och grabbarna för att kolla hockeyn. Väldigt trevligt. Sen knallade jag med min kusin hem en sväng innan hon skulle på fest och jag begav mig hemåt. Jobb imorgonbitti. Hallelulja.

Nu blir de till att kika på de sista av fotbollen.
Lite nostalgiskt måste jag säga, sist jag såg sverige-danmark mötas var på Rhodos i början av sommarn. Sista kvällen.... oj vilken kväll sen <3

Publicerat i Vardag.
#1 / / Em:

Asch då vilken otur, men låter som dagen vart mysig sen iallafall :)

#2 / / marie:

haha, lilla gumman så du ställer till det :)

vi hade det helt underbart i fredags, har ju laddat för den kvällen jättelänge nu.

synd för dig som måste jobba men du får gå och busa en annan helg.

ha det så fint!! kramar

#3 / / josefin:

haha men det låter bra. det är det man ska göra ;)