Where did you go, time? Where?!

Och var tog tiden vägen idag?
Jag som skulle vara i säng vid nio. Pyttsan.
Har flängt på stan.
Har handlat.
Mycket.
För mycket.
Tror 8 plagg för 1000-lappen.
Ooops.
Fast ganska bra gjort ändå.
Ja, jag är nöjd.

Imorgon är det Jkpgs marknad.
Om det tycker jag ungefär som smileyn på mitt nya linne.

Godafton.

Publicerat i Shopping
#1 / / enoka:

åååå va mysig blogg jag hitta här :)



ha det fint-anna

#2 / / Jennie:

Åh vad härligt att du ska till Rhodos sötnos. Där har jag varit en gång, mysigt :)



Du har fått en del gjort ja :) Lite shopping med, aldrig fel ju. Såvida det inte svioder i plånboken ;) hihi



Hoppas allt är fint med dig, önskar dig en härlig helg :) Kramar

#3 / / JohannaN:

studenten :D ska bli underbart skönt kan jag lova!

#4 / / JohannaN:

studenten, ska bli sjukt underbart! :D

#5 / / MizthaNguyen (v.:

Hejsan! allt bra? :)



glöm inte c-walk tävlingen på min blogg den 8:e juni! :) Videos från de tävlande kommer att publiceras! (aa)