Day One.

Har börjat min semester med en riktig brakfrukost.
Fil & flingor med färska jordgubbar.
Kaffe.
Rostad macka med kalkon & paprika.
Juice.

Nu känner jag mig som en ballong.
Ska betala räkningar.
Sen ner på stan och sprätta iväg yttligare lite pengar.
Ikväll kanske det bli bowling.
Annars nåt annat.
Adjö.

Bild från mitt kak- & tårtkalas när jag fyllde år.

Publicerat i
#1 / / Camilla:

Tack för att du ringde i dag honey. På Onsdag ses vi och jag längtar så.

#2 / / Camilla:

Älskade vän, du är mig allt en glädjespridare och jag älskar dig för de. Du är den sötaste! Jag har testat den med massa olika kläder nu, så jag tror jag behåller den ja :) Har 6 dagar till att bestämma mig på, flin. Den andra tröjan är redan en favorit. Använt tidigare i dag ... Vi ska bort till C och M nu för lite kvällsfika och babbel, vet inte hur sena vi blir, men annars hörs vi i morgon sunshine. Måste hinna blogga också =) Ska dock ha en härlig hemmakväll i morgon efter ännu mer packning osv. PUSSS

#3 / / angelica:

härlig bild!

blev sjukt sugen på alla sortes godsaker och sygen på att baka!



Föresten Frågestund hos mig nu.

Den mest kreativa frågan belönas med en länk =)