Back before you know it!

Look who's back!
Fast det lovar jag inte att jag är. Men idag kände jag för det.
Att blogga.
En bakissöndag.
Gårkvällen var grym.
Kanske uppdaterar jag ikväll igen.
Kanske imorgon.
Kanske om någon dag.
Eller så tappar jag lusten helt och låter det gå ett par veckor igen.
Den som lever får se.
Det gör jag.
Lever!
Publicerat i Sommar.
#1 / / Camilla:

Du är så jäkla söt att jag smälter. Japp, bara att skriva till mig i kväll. Jag finns här från och till!

<3 Puss

#2 / / Erica:

Din heting där!! :D

Joda, resan blev kanon, dock blev det dåligt med bilder.. SOM VANLIGT! :D

#3 / / Jennie:

Tack för de fina orden kommande från dig :) Alltid lika snäll! Men du har så rätt så, man ska uppdatera när man känner för det.



Sötis är du. Härligt med en lyckad kväll :) Ha det fint och njut av sommaren! Kramar

#4 / / Elin:

hi hi tack sötis :D

#5 / / karin:

mitt liv har varit en enda lång bakisdag i väntan på kalas de senaste två veckorna. är tacksam för alkoholfri söndag, om man säger så. :] har varit brutalt inaktiv med att läsa bloggar, hoppas livet rullar på som det ska iaf :] kram