Oh happy day!

Oh what a day säger jag!
Började med vattenläcka på jobbet vilket resulterade i att det kom en rörmokare med en vattendammsugare och surplade bort det mesta. Sedan halkade vi omkring i resterna hela dagen.
Både jag och Linda var på dåligt humör och tyckte inte alls det var lika roligt med solig lönefredag som alla hungriga jävlar som besökte oss.
Mitt humör vände dock när jag slutade, hämtade ut ett paket och själv fick avnjuta solen lite grann tillsammans med en söt vän!

Aftonen har bestått av en springtur, värmd mat i ugnen (är microlös), räkningsbetalande och yttligare lite agressioner på idioten som ställt sig på min garageplats för nu 4 kvällen i rad, trots att jag skrivit en arg lapp på dennes bilruta! FOLK!!

Nu ska jag nog ägna mig åt lite stripp och påklädnad inför mig själv. Jagmenar - har man ingen tv får man ju göra det bästa utav situationen!
Imorgon väntar jobb - vet dock inte hur jag ska göra det bästa utav den situationen när solen hånflinar utifrån!

Här har vi min sysselsättning och min tv-lösa vägg. Godafton!
 
Publicerat i Vardag.
#1 / / Camilla:

Önskar jag kunde hoppa rundor och flamsa/tramsa på den tomma ytan. Usch vilken jobbig dag. Förstår om du va en aning irriterad. Aldrig roligt att jobba då solen strålar. Speciellt inte då du kan se ut och faktiskt se hur fint vädret är. Lättare då man jobbar inne på ett köpcentrum som jag gjorde. Då kunde man inte se ut :) Hihi



Vill egentligen bege mig ut och njuta lite men ingen kan hitta på något. Ganska mörkt ute nu också. Aja, får väl helt enkelt vänta till i morgon. Kanske vill någon leka då. PUSSS honeypie

#2 / / nikki:

du kan få testa om din mupptå får plats om du vill? hehe lack jag är på mina fötter, funderade ett tag på att kapa av tårna ;)



tur att du har dator när du är tv lös haha annars hade jag nog klättrat på väggarna

// fröken fräken :)

#3 / / Bea:

Hej, allt bra med dig idag? :)

Kraam!

#4 / / karin:

åh, var i slottis igår, vilken nostalgi! och vad mycke folk sen, galet kul. jag hoppas innerligt att du ej satt och tittade på den tomma väggen? jag tänker lapa lite sol på min balkong idag, hoppas jobbet går bra! vad händer ikväll? xx

#5 / / Michaela:

tack så mycket :))

#6 / / Nikolina:

allt bra idag? :D

#7 / / Elin:

Tack så mkt sötis =) kramar

#8 / / Anonym:

Raring. Hur har du det vännen? Tänker på dig.

#9 / / Camilla:

suck. namnet kom inte med. dumma blogg.se!